asif

Direktlänk till inlägg 25 juni 2011

x)

Av Astrid - 25 juni 2011 10:32

Från eemmyyys blogg 8D


Stava ditt namn utan några A (hela): Strid Crrgher Wllner - hahha
Har du ont någonstans just nu? Nej
Vad är ditt favoritnummer? Haha, typ inget xD
Favoritfärg/färger? Brun (Finaste hårfärgen jue xD) och typ ljusgrön 8D
Hatade färg/färger? Typ, gul - ahah.
Är du nöjd med ditt liv just nu? Nej, eller asså.. skulle ju vilja ha några miljoner ;D
Vart önskar du att du var nu? TYSKLAND.
Vad borde du göra just nu? Haha, jag vet inte x(
Är du kär i någon? Nej.
Kan du skruva tungan? Ofc ;D
Har du någonsin velat bli läkare? Neeee.
Vad drack du senast? Juice.
Vem pratade du senast telefon med? Olivia, kanske.

Är du glad? Typ xD
Är du piercad någonstans? Har haft hål i öronen, men det blev tyvärr infekterat D:
Vad har du för planer för ikväll? Inga för tillfället.
Hatar du folk som ljuger? Nej, det kan vara irriterande men jag hatar inte folk som gör det.
Föredrar du "mjuka" eller "tuffa" killar? Båda.
Föredrar du blonda killar eller brunhåriga? Brunhåriga - lääätt! xD
Har du gjort något som du inte kommer kunna förlåta dig själv för? Nej (:
Har du någonsin velat ha någon som du vetat att du aldrig kan få? Nej.

Hur är det mellan dig och dina föräldrar? Helt okej, i guess.
Tycker du om ditt liv? Nja, sådär (;
Vad tycker du mest om i ditt utseende? Håret, kanske?
Förlåter du eller glömmer du? Hah, förlåter tror jag.
Har du mest tjejkompisar eller killkompisar? Tjejkompisar.
Har du någonsin masserat någon? Ja? haha!
Har någon försvunnit ur ditt liv? Ja.

Önskar du att du var en av motsatt kön? Aldrig.
Lyssnar du på låtar som får dig att tänka på gammal kärlek? Nej?
När grät du senast? Iförrgår.
Saknar du en kille just nu? Nej.
Saknar du en tjej just nu? Ja! xD


Tråk.

 
 
Emmy. ☻

Emmy. ☻

25 juni 2011 10:46

sv; Ny blogg!? :D ♥ Fiiin.
Hahah, JOODÅ bara färgen på typ kläder.. ;s' Hårfärg m.m + ögonfärg är det fint på, men på kläder tål jag det nt.. :P ♥ Kraam!

http://missiismee.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Astrid - 28 juni 2011 23:49

Okey, jag tar tillbaka det där med att hata Damon.. Han är ju faktiskt, så...hemlighetsfull. Hahha, gud. Nejmen... aja. Men nu blir det ju dååligt för honom för den där Ala-nånting såg ju typ att Damon dödade hans fru..? Öööh, och sen dendär snubben ...

Av Astrid - 28 juni 2011 19:53

Har fan tittat på det hela dan. Nu är jag på det 9 avsnittet av säsong 1. Det äger verkligen! Ah, pallar inte blogga   ...

Av Astrid - 28 juni 2011 13:24

   

Av Astrid - 28 juni 2011 11:37

 Nu har Colin vaccinerats, haha - när sköterskan stack honom med sprutan reagerade han inte. Han märkte ingenting xD Och han gillade verkligen sköterskan. Han hoppade upp och pussade massor på henne ^^ Just nu så sitter jag o äter päronsplitt.. mums!...

Av Astrid - 28 juni 2011 09:33

 

Presentation


Hej och välkommen till min lilla blogg (; Jag vet att jag är bäst, u don't have to say it.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28
29
30
<<<
Juni 2011
>>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards