asif

Alla inlägg den 26 juni 2011

Av Astrid - 26 juni 2011 22:36


Olivia har tjatat - ja, jag vet inte hur länge - på att vi ska se den, så nu blir det så. Känner att jag kommer ha sett alla filmer som finns när sommaren är slut. Haha, nejmen, skriver mer senare!   


/Astrid

Av Astrid - 26 juni 2011 20:15

Ugh, vad fan tror jag att jag håller på med? Även fast jag inte har några läsare måste jag väl ändå uppdatera? Idag har jag inte gjort någonting faktiskt, ätit morotskaka och suttit och kollat på film.


 

Såg på 17 Again för första gången idag, den var jättebra jue! Haha - känner mig som värsta tönten, men bara för att Zac Efron är med x( Nej, men han är faktikst en bra skådespelare, och det tycker jag att du kan ta och erkänna på direkten. Men den var faktiskt jääätteeebraaa! heehhe. Just nu lyssnar jag på Smile med Avril Lavigne. Ska nog titta på en till film, eller göra något annat nu (;


/Astrid

Av Astrid - 26 juni 2011 09:04

Idag är det Söndag. Ugh, sommarlovet går alldeles för fort. Snart är det Juli, och Gotland och Finland väntar. Dvs om jag hänger med. Vet inte om det funkar.. Colin har jag ju, men då får väl alla andra i familjen åka så stannar jag kvar här hemma. Fast de skulle nog inte låta mig. Haha, tror inte att jag skulle ha fest direkt, fan vad tråkigt. Nejnej, jag skulle sitta och geeka sims hela dagarna, ja tyvärr. Jag är inte en liten fjortisbrud som hoppar runt och tror att det är coolt att festa, dricka osv. KORKADE, säger jag bara. Visst, de kan ju ha kul, och jag missar troligtvis något roligt, fast ändå. Jag vill inte vara så, det känns så... De är bara så motbjudande, och äckliga. Usch.


Haha, vad fan är det hör för inlägg? Skumt, konstigt, annorlunda. aja.. HEEJDÅ!


/astrid

Av Astrid - 26 juni 2011 00:17

Nej, nu ska jag sova. Askort inlägg - hahah, men godnat xD

Presentation


Hej och välkommen till min lilla blogg (; Jag vet att jag är bäst, u don't have to say it.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28
29
30
<<<
Juni 2011
>>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards