asif

Alla inlägg den 25 juni 2011

Av Astrid - 25 juni 2011 23:24


Såg på Sex And The City, och åt massa godis. Haha - jag åt lax också  

Nu tittar jag och Olivia på Total Blackout - första avsnittet, som är bäääst! x)


/Astrid

 

Av Astrid - 25 juni 2011 18:59

Uppdateringen har varit sjukt dålig idag, men men, så kan det bli när man inte gör någonting. Pappa, Tom, och Dante var och köpte massa godis som vi ska äta ikväll   Och så hade jag tänkt titta på 17 Again. Har aldrig sett den - haha, vad mobbat :c Så det ska ju bli grymt! Just nu laddar jag (ja, fortfarande) ner kläder till sims. Seriöst, 36 klädesplagg på varje sida, och det är 27 sidor. Och sen så kan man bara ladda ner 5 i taget, sen måste man starta spelet -.- Lite irriterande, men aja. Serien kommer bli grymt rolig att göra. Har inga planer för vad den ska handla om en, så ge gärna förslag!  


Vad ska du göra ikväll?  

Av Astrid - 25 juni 2011 13:45

 

Nu ska jag snart äta lunch, tror jag. Sen ska jag ladda ner saker till sims - haha, vilket liv jag har alltså. Men seriöst, jag har verkligen inte lust att vara med någon. Är det inte jobbigt att alltid göra något? När man läser andra bloggar så är de med en kompis typ hela tiden? ;o Jag är typ aldrig med nån, haha - mobbat, nejmen känner ju inte så många, och de har ju andra att vara med, så det blir ju så :) Fast, jag har inte så stort behov av vänner direkt.


/Astrid

x)

Av Astrid - 25 juni 2011 10:32

Från eemmyyys blogg 8D


Stava ditt namn utan några A (hela): Strid Crrgher Wllner - hahha
Har du ont någonstans just nu? Nej
Vad är ditt favoritnummer? Haha, typ inget xD
Favoritfärg/färger? Brun (Finaste hårfärgen jue xD) och typ ljusgrön 8D
Hatade färg/färger? Typ, gul - ahah.
Är du nöjd med ditt liv just nu? Nej, eller asså.. skulle ju vilja ha några miljoner ;D
Vart önskar du att du var nu? TYSKLAND.
Vad borde du göra just nu? Haha, jag vet inte x(
Är du kär i någon? Nej.
Kan du skruva tungan? Ofc ;D
Har du någonsin velat bli läkare? Neeee.
Vad drack du senast? Juice.
Vem pratade du senast telefon med? Olivia, kanske.

Är du glad? Typ xD
Är du piercad någonstans? Har haft hål i öronen, men det blev tyvärr infekterat D:
Vad har du för planer för ikväll? Inga för tillfället.
Hatar du folk som ljuger? Nej, det kan vara irriterande men jag hatar inte folk som gör det.
Föredrar du "mjuka" eller "tuffa" killar? Båda.
Föredrar du blonda killar eller brunhåriga? Brunhåriga - lääätt! xD
Har du gjort något som du inte kommer kunna förlåta dig själv för? Nej (:
Har du någonsin velat ha någon som du vetat att du aldrig kan få? Nej.

Hur är det mellan dig och dina föräldrar? Helt okej, i guess.
Tycker du om ditt liv? Nja, sådär (;
Vad tycker du mest om i ditt utseende? Håret, kanske?
Förlåter du eller glömmer du? Hah, förlåter tror jag.
Har du mest tjejkompisar eller killkompisar? Tjejkompisar.
Har du någonsin masserat någon? Ja? haha!
Har någon försvunnit ur ditt liv? Ja.

Önskar du att du var en av motsatt kön? Aldrig.
Lyssnar du på låtar som får dig att tänka på gammal kärlek? Nej?
När grät du senast? Iförrgår.
Saknar du en kille just nu? Nej.
Saknar du en tjej just nu? Ja! xD


Tråk.

Av Astrid - 25 juni 2011 09:27

Idag är det Lördag, och jag kom på att mina föräldrar + Dante snart fyller år!? GAH - hur ska man hinna O_O Äh, Dantes present lär bli lätt, men mammas o pappas presenter? Nä, vi får se hur det blir.      


Aww, lyckades få två söta cam-bilder på Colinen   


/Astrid


Av Astrid - 25 juni 2011 00:24

Nu ska jag och lilla mys-Colin sova!

   


Godnatt!


/Astrid

Av Astrid - 25 juni 2011 00:04

Har tittat på ännu en film, Bodyguard. Den var jättebra, action typ, Whitney Houston var med och hon spelade Rachel Marron. Äh, orkar inte förklara hela filmen, men men:


 

För vissa scener förstod jag inte, men annars var den jättebra 8)



Den är typ från 1992 - haha, men den var bra ^_^


Bilderna på Colin som jag inte laddade upp:


      Haha  - den sista är på hans päls..? xD



/Astrid

Presentation


Hej och välkommen till min lilla blogg (; Jag vet att jag är bäst, u don't have to say it.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28
29
30
<<<
Juni 2011
>>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards