asif

Direktlänk till inlägg 26 juni 2011

Godmorgon!

Av Astrid - 26 juni 2011 09:04

Idag är det Söndag. Ugh, sommarlovet går alldeles för fort. Snart är det Juli, och Gotland och Finland väntar. Dvs om jag hänger med. Vet inte om det funkar.. Colin har jag ju, men då får väl alla andra i familjen åka så stannar jag kvar här hemma. Fast de skulle nog inte låta mig. Haha, tror inte att jag skulle ha fest direkt, fan vad tråkigt. Nejnej, jag skulle sitta och geeka sims hela dagarna, ja tyvärr. Jag är inte en liten fjortisbrud som hoppar runt och tror att det är coolt att festa, dricka osv. KORKADE, säger jag bara. Visst, de kan ju ha kul, och jag missar troligtvis något roligt, fast ändå. Jag vill inte vara så, det känns så... De är bara så motbjudande, och äckliga. Usch.


Haha, vad fan är det hör för inlägg? Skumt, konstigt, annorlunda. aja.. HEEJDÅ!


/astrid

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Astrid - 28 juni 2011 23:49

Okey, jag tar tillbaka det där med att hata Damon.. Han är ju faktiskt, så...hemlighetsfull. Hahha, gud. Nejmen... aja. Men nu blir det ju dååligt för honom för den där Ala-nånting såg ju typ att Damon dödade hans fru..? Öööh, och sen dendär snubben ...

Av Astrid - 28 juni 2011 19:53

Har fan tittat på det hela dan. Nu är jag på det 9 avsnittet av säsong 1. Det äger verkligen! Ah, pallar inte blogga   ...

Av Astrid - 28 juni 2011 13:24

   

Av Astrid - 28 juni 2011 11:37

 Nu har Colin vaccinerats, haha - när sköterskan stack honom med sprutan reagerade han inte. Han märkte ingenting xD Och han gillade verkligen sköterskan. Han hoppade upp och pussade massor på henne ^^ Just nu så sitter jag o äter päronsplitt.. mums!...

Av Astrid - 28 juni 2011 09:33

 

Presentation


Hej och välkommen till min lilla blogg (; Jag vet att jag är bäst, u don't have to say it.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28
29
30
<<<
Juni 2011
>>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards